نازنیننازنین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

🌼گل نازم🌼

Smilebe happy

خیاریاذرت؟

1394/4/16 18:08
نویسنده : زری
462 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوندرنگین کمان

رفته بودیم سرمزارعزیزجون،ویه خانمی خیارپخش میکرد،برداشتی وباحالت تعجب روبه من وباباجون  کردی وگفتی:

نازنین:چه جوری میخورن؟سوال

من وبابایی هم ازخجالتمون نمیدونستیم چی بگیم،انگارکه باراولت بود خیارمی دیدی،من آهسته درگوشت گفتم:

 مامانی خیاره

نازنین:مثل ذرت میخورن؟

دیگه ماهم هیچی  نگفتیم وبیخیال شدیم ،آخرش هم مثل ذرت خوردی وسروتهش که به یه نواری ازخیارچسبیده بودتحویل من دادی .

 

پ.ن:معمولادوست ندارم که وقتی چیزی تعارف میکنن،برداری وبخوری ولی خوب چیکارکنم که حرف گوش نمیدی،بنابراین تنهاکاری که ازدستم برمیومد،شستن خیارقبل ازخوردن بود.

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ریحانه
18 تیر 94 0:54
عجب دخملی چلوندن داره این دخمل با این کاراش فدات بشم من
زری
پاسخ
ممنون ریحانه جون
SamaN
19 تیر 94 17:12
سلام وبلاگ زیبایی داری خوشحال می شم بهم سربزنی گرچه به زیبایی وبلاگ خودت نیست
الهام
20 تیر 94 13:53
سلام زری جون خیلی باحال بود علیرضا هم از این آبروریزی ها زیاد می کنه ببوسش دختر بانمک رو از طرف من
زری
پاسخ
سلام الهام جون فدات عزیزم پس علیرضاجون هم اینطوریه،چه جالب ممنون
مامان راحله
21 تیر 94 16:56
آخی عزیزمممممممم اشکال نداره گلمممممم نوش جونت
زری
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان راحله
21 تیر 94 16:56
زری
پاسخ
ممنون ازمحبتت عزیرم
مامان راحله
23 تیر 94 17:23
پیشاپیش عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک
زری
پاسخ
ممنون گلم