نازنیننازنین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

🌼گل نازم🌼

Smilebe happy

ملودی

1394/5/1 9:33
نویسنده : زری
402 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوندرنگین کمان

درحالی که تلویزیون روشنه وشوی درخواستی از شما(ملودی آرش) درحال پخش:

اومدی بهم گفتی که مامانی لباسموعوض کن،من هم لباست رودرآوردم وگفتی گرممه ونمیخوام لباس بپوشم ،من هم اجازه دادم که  برای چنددقیفه لباس تنت نباشه،رفتم آشپزخونه به کارام برسم ،دیدم بعدچنددقیقه صدات نمیاد،یواشکی اومدم سراغت ،ببینم چی کارمیکنی،واویلااااااااتعجب

کرم مرطب کننده روبرداشته بودی وکل تنت وپاهات ودستات روکرمی کرده بودی،بهت گفتم این چه کاریه داری میکنی بچه جون،گفتی که خانمه توملودی این کارومیکرد،وای اون لحظه واقعانمیدونستم چیکارکنم ،

نتیجه این شدکه دیگه دیدن این جورتصویرهاممنوع شه.

 

پی نوشت:بعدازمروراین شو،متوجه شدم همچین صحنه ای نداره،احتمالاتوشوی دیگه ای بوده.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

همراه رایانه
1 مرداد 94 10:07
همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی به سوالات رایانه و موبایل تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان ریحانه
1 مرداد 94 10:54
الهههههههههههی فداش بشم با این شیطنتای شیرینش پس شما هم یه سوژه ی کرم مالی اومد تو پرونده ی وروجکتون مثل نازنین که تمام صورتشو کرم زده بود و من فکر کردم ماسته این خودش دقت نظر این وروجکا رو میرسونه از طرف من بچلونو ببوووووووووووووووس عسل طلا رو
زری
پاسخ
ممنون ریحانه جون
الهام
1 مرداد 94 14:55
ای جانم میخواسته پوستش رو لطیف تر کنه منم ملودی رو خیلی دوست دارم
زری
پاسخ
شاید چه خوب،
مامان راحله
4 مرداد 94 16:26
زری
پاسخ