نازنیننازنین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

🌼گل نازم🌼

Smilebe happy

پس من کجابودم؟؟

1394/6/7 8:12
نویسنده : زری
656 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوندرنگین کمان🌈

سوالی که حسابی  این روزاذهن نازنینمومشغول کرده💕

 

نازنین(اشاره میکنی به عکس عروسیمون روی دیوار):اگه مامانی عروس بوده،بابایی هم دوماد،پس من کجابودم؟؟💕

من:وقتی من وبابابی ،عروس ودومادشدیم،خدای مهربون یه هدیه به مادادواون توبودی.💕

نازنین:خداکجاست؟💕

من:تودل بچه های کوچولو💕

 

پی نوشت:خداروشکرباهمین جوابهاقانع شده،دارم مطالعه میکنم تااگه سوالات دیگه ای پرسید،بتونم درست جواب بدم .💞

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ریحانه
8 شهریور 94 15:38
انگار این سوال همه ی بچه هاست که تو عروسیتون من کجا بودم فدای نازنین جونم بشم که با این جوابا قانع شده
زری
پاسخ
دنیای بچه هاپرازکنجکاویه خدانکنه ریحانه جون
مامان امیر علی
8 شهریور 94 15:42
سلام وبلاگتون خیلی عالیه خیلی هم خوب مینویسید
زری
پاسخ
سلام عزیزم ممنون،نظرلطفتونه
مامان ریحانه
8 شهریور 94 15:42
چه جالب ما هم برای تولد نازنین از این دوچرخه ها خریدیم فقط رنگش قرمز و مشکیه ازشم عکس زیاد داشتم نمیدونم به کامپیوترم منتقل کرده بودم وقتی اومدم آپلود کنم عکساش نبود به غیر از یه عکس که ازش گذاشتم وای زری جون من انگار میترسم تنها سوار دوچرخش بشه هر وقت میخواد سوار بشه خودم یا پوریا پیشش هستیم آخه خیلی تند میره میترسم به در و دیوار بخوره یا اینکه چپ کن کمکیم داره ها ولی باز میترسم ناز گل خانوم خوشگلو خیلی ببوووووووس
زری
پاسخ
مبارکش باشه،رنگ قشنگیه چه حیف، عزیزم من هم مثل شمااسترس دارم ولی به هرحال بایدمستقل شند،ایشالاکه اتفاقی نمیفته ممنون،شماهم نازنین جونو روببوسین
الهام
8 شهریور 94 17:04
عزیزم دیگه داره سوالات سختش شروع میشه من برای همین که کار به جاهای باریک نکشه و نتونم جواب مناسب بدم تا به حال در مورد خدا چیزی به علیرضا نگفته ام، البته تو مهد و بین حرف هامون شنیده ولی من هیچ حرف اضافه ای نگفتم که اونم نپرسه به نرم به مرور زمان و وقتی بزرگ تر بشن بهتر میشه بهشون پاسخ داد. و چه خوب که نازنین جون با همین پاسخ ها قانع میشه
زری
پاسخ
چه روش خوبی من هم بهش راجع به خیلی چیزهانمیگم،مثلاخیلی ازماماناازبچشون میپرسن ،داداش میخوای یاآبجی ولی من مخالف این طرزسوال کردن هستم،چون بااین سوال بچه هاکنجکاوترمیشن وسوالات دیگه ای به ذهنشون میرسه، ممنون الهام جون
مامان ریحانه
8 شهریور 94 21:47
زری جون فکر کنم انقدر وراجی کردم یادم رفت بگم این دوچرخه ی زیبا مبارک خانوم خوشگله باشه فدای تیپ خوشگلش بشم خیلی ناز شده
زری
پاسخ
این چه حرفیه گلم، ممنون خدانکنه عزیزم،لطف دارین