نازنیننازنین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

🌼گل نازم🌼

Smilebe happy

شیرین زبونی

1393/10/15 2:26
نویسنده : زری
301 بازدید
اشتراک گذاری

 

قلب۲۹ماهگیت مبارک گلمقلب

 

هنوزم که هنوزه وقتی کسی ازت میپرسه اسمت چیه درجواب میگی نانا 

به خاطرهمین کلمه ی banana(به نانا)روخیلی زودیادگرفتی ماچ

وقتی ازت میپرسم عاشق کی هستی ,میگی باباجون وپنگولماچ

هرکسی هم که میگه آره ,میگی آره نه بلهماچ

وقتی لباسموعوض میکنم ,میگی وای چقدرشماخوشگل شدینماچ

وقتی ازت مییپرسم درآینده میخوای چیکاره شی, میگی دندونپزشکماچ

 

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان راحله
15 دی 93 12:09
29 ماهگیت مبارک شیرین زبون
زری
پاسخ
ممنون خانمی
مامانی
15 دی 93 14:27
مبارک باشه عزیزم
زری
پاسخ
ممنون عزیزم
الهام مامان علیرضا
15 دی 93 16:18
منم 29 ماهگی فاطمه جون و تبریک میگم
زری
پاسخ
ممنون مامان علیرضاجون
مامان ریحانه
15 دی 93 16:35
29 ماهگی دختر نازتون مبارکککککککککککککککککک عزیزم ممنون که به من سر زدید و بازم ممنون از لینکتون من هم با افتخار شما دوست عزیزمو لینک می کنم در پناه حق سلامت باشید
زری
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم ممنون لطف کردید
خاله عاطفه
17 دی 93 16:24
سلام خوبین؟؟ ماشالله به کوچولوی نازتون وب زیبایی دارین ب وب منم سر بزنید تازه ساختم منتظر نظرای قشنگتون هستم یادتون نره بیایید
زری
پاسخ
ممنون عزیزم مبارک باشه حتمامیام