نازنیننازنین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

🌼گل نازم🌼

Smilebe happy

چَش میخوام!!!

1394/10/23 0:38
نویسنده : زری
665 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوندرنگین کمان

درحال بازی بودی ،یدفعه بازیوول کردی واومدی پیشم وگفتی:

من چَش میخوام ،من چَش میخوام

باخودم گفتم خدایااین دیگه چیه،گفتم مامان جون بیشترتوضیح بده،من متوجه نمیشمسوال

گفتی ،چَش دیگه چَش میخوام

برای اینکه بفهمم اینی که میگی خوردنیه یااسباب بازی،پرسیدم آخه چَش رومیخوای چیکارکنی؟

گفتی ،خوب میخوام بخورم

من که کاملاگیج شده بودم ،وداشتم فکرمیکردم توخوردنیایه چیزی شبیه کلمه ی چَش پیداکنم ،خودت گفتی،آهافهمیدم،همونی که شبیه ماسته ،سفیده،خوشمزست،بالاخره دوزاریم افتاد،وگفتم آهاکشک میخوای،گفتی بله دیگه کشک،گفتم ،خوب شماکه بلدی تلفظش کنی چرامیگی چَش؟لبخند

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ریحانه
23 دی 94 2:24
ای جووووووونم من فکر کردم چشم میگفته از دست این دخملا
زری
پاسخ
ممنون عزیزم
الهام
23 دی 94 10:10
عزیزم م م م منم گاهی تو این موقعیت ها گیر می کنم و از علیرضا راهنمایی می طلبم کشک نوش جون نازنین جون باشه
زری
پاسخ
ممنون عزیزم