نازنیننازنین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

🌼گل نازم🌼

Smilebe happy

بادکنک

1394/6/10 9:04
نویسنده : زری
414 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوندرنگین کمان🌈

یه مطلبی روازوبلاگ تازه های روانشناسی کودک خوندم که درباره ی ترکاندن بادکنک توسط کودک بودومن هم سوزن به دست شدم وتقریباده تابادکنکی که تواتاقت بودروباهم ترکوندیم وازاین کارخوشت اومد،حالاهربادکنکی که میبینی بایدبادش کنم تابترکونی.🎈

یه مغازه ی ساندویچی هست که هروقت میریم اونجا،یه با دکنک هدیه میده،بعدش داخل ماشین بابایی برات بادش میکنه،تابترکونیش.🎈

تولدامام رضا(ع)واسه قدم زدن ،به خیابان خیام رفته بودیم،که خانمی یه بادکنک خیلی بزرگ به شماداد،حالابه جای اینکه مثل بچه های دیگه دستت بگیری ولذت ببری،اصرارداشتی که من میخوام بترکونم،من گفتم که دخترم بهتره بدیم به یه نی نی دیگه،ولی قبول نکردی ومن وبابایی هم که میدونستیم ،ترکوندن این با دکنک صدای زیادی داره،دنبال یه جای خلوت میگشتیم ،تااینکه یه جاروپیداکردیم .لابه لای شاخه های درختایه شاخه ی تیز کندم ودادمش بهت ،ولی بابایی اجازه ندادکه خودت این کاروانجام بدی وخودش بادکنک روترکوندوچنان صدای انفجاری بلندشدکه دیگه اطرافمونونگاه نکردیم وازاونجارفتیم.🎈

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)